dAy53:: kesimpulan tiada arah?

hari ini cik arie ada perbentangan tesis..sudah selesai..perasaan gembira dan lega..selepas bertungkus lumus selama 1 sem lebih menyibukkan diri dengan tesis..akhirnya cik arie dapat bentangkan hasil kajian dengan jayanya..alhamdulillah..semua berjalan lancar..(^_^)


gembira seperti jang nara (miza jangan jeles)

kalau ikutkan..cik arie sememangnya sangat (sangat2) tak suka dengan tesis (mungkin tak berminat dengan topik yang dikaji) tapi cik arie tetap redha dengan apa yang dilakukan dan berusaha untuk yang terbaik walau kadang kala seperti hilang semangat terutama semasa mengumpul data..

maka..housemate cik arie terpaksalah mendengar bebelan cik arie tentang kebosanan..ketaksukaan..kemalasan cik arie tentang tesisnya..(mereka juga adakala pun begitu)

dengar kabar..tahun akhir pelajar optom ukm kali ini ada viva dengan pensyarah luar negara..iaitu penulis buku 'low vision'..tapi masih kabur sama ada betul atau tidak.. cik arie berharap perkara itu hanya desas desus sahaja (pasti ramai yang bersetuju..hehe)

selepas habis belajar ini..cik arie tekad tidak mahu menyambung pengajian lagi.. cik arie tak mahu belajar formal.. cik arie mahu belajar secara tidak formal sahaja.. tak apa..asalkan cik arie bahagia..

--> cik arie dapat komen seperti tajuk entri ini..


4 yg kasi komen:

Anonymous said...

waa...dh present...mst lega kan cik arie?bgus2...

arie said...

hehe..lega rase nye..

Anonymous said...

wah, best la 2..separa merdeka!~~~~~ tahniah cik arie=p

arie said...

tima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...