::minggu kanak-kanak sedunia::

::me as optom::


sebagai optometris yg bekerja di hospital.. musim cuti sekolah memang menggerunkan.. mana tak nye.. kene keje macam robot.. cek pesakit tanpa henti tu kira normal lah mase nih.. rase cam taman permainan kanak-kanak plak klinik opto tuh.. isk3..

yg pasti aku kene kuat.. kental mental fizikal..

oh.. demam+batuk+selsema pergi la jauh dariku!! ya Allah berilah kesihatan yg baik utk aku supaya aku dpt beribadah dgn lebih sempurna..


rindu kat pen kat atas.. da letak nama pon bole hilang.. uhuk3



--> yg pasti lepas cuti skolah.. warga opto dept lak pg bercuti.. hoyyeah!!





1 yg kasi komen:

Tasbih Alam said...

Salam,

adapun tujuan saya adalah untuk membina rangkaian blogger..
Sekian lama saya mempelajari bagaimana membina blog.. kini sudah sampai masa saya membina rangkaian bersama-sama blogger hebat yang lain, serta mempelajari lebih banyak untuk menjadi blogger hebat seperti anda..
Di harap kita akan dapat saling mengunjungi antara satu sama lain bagi mengeratkan lagi persaudaraan serta mendapat menafaat daripadanya.. insya Allah

Sesungguhnya hujung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih tajam dari mata pedang..

wassalam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...