::kesalahan::



salam..


alahai.. ini bukan kali pertama dan juga bukan kali kedua.. bermula tahun 2011 ni aku agak ini yang ke-5.. aish..


tapi as a human being and being human.. aku tetap tak lepas dari keSALAHan.. keSILAPan.. keALPAan.. keRUGIan.. keCUAIan.. keLALAIan.. keKANTOIan.. dan juga keMALUan??

ini mesti ada yg mengganggu fikiran aku nih.. ataupun mungkin terlalu sibuk masa dan ketika itu.. sehingga terlepas pandang pada sekecil-kecil kesalahan yang boleh menyebabkan sebesar-besar masalah.. pada aku.. pada orang yang terlibat itu.. aduss

oh.. kenapa aku salah tulis sign pada prekripsi tu.. dan kenapa lah juruoptik atau pun optometrist kat luar sana tak nak re-check penglihatan dengan preskripsi yang diberikan tuh.. kalau kanta murah boleh la aku bayar ganti rugi.. kalau dibuatnya kanta yang beribu-ribu.. bagaimanakah?? alih-alih jadi kes mahkamah lak nanti..


so, lepas ini.. berhati-hati dalam permindahan data.. jangan ganggu aku.. sebab tumpuan akan berkurangan jika diganggu..



OpocotOmakEkau..







--> aku pasti anda juga begitu..







3 yg kasi komen:

::FAIZ FARISH:: said...

comel dak tu

arie said...

he's my aqil..


:)

Pink Princes said...

anyway try to learn from ur mistake... if can don't repeat same mistake ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...