dAy61:: 1704

mula-mula: buat-buat gembira sebab mengenangkan klinikal kanta sentuh dan viva
kemudian: mahu mengembirakan dan digembirakan..
seterusnya: terima kasih kepada yang mengembirakan


1704 : : hari jadi cik arie..(^_^)V

terima kasih sayang kepada semua yang mengembirakan cik arie pada hari ulangtahun kelahirannya.. yang tak sangka, ucapan daripada orang yang tak disangka-sangka (ingat lagi ko ek?? padahal aku ingat ko nak promote biz ko lgi kat aku tak pun nak cite pasal jakarta..uhu)

bebudak rumah ni memang nak kene..ada ke patut mereka melumurkan muka cik arie dengan krim pelansing ombak besar..salah-salah..krim pelansing natasya dan mustajab..adus..habis berangin dan panas la muka cik arie.. tapi tak apa.. semua itu akan jadi memori sampai anak cucu cicit cik arie.. (boleh cerita masa tengah makan nanti..hee)..terima kasih kalian semua..


gambar tengah gembira..hee


apa impian cik arie dengan umur meningkat 23 tahun??

soalan yang banyak sangat jawapan.. tapi sampai sekarang cik arie tak dapat fikir apa yang paling penting..sebab semua itu penting.. mungkin paling penting impian kahwin cepat-cepat kot..haha=P..tak adalah (coverline balik).. yang penting sekarang ini cik arie nak tengok bonda cik arie sihat dan gembira..:).. cayang mak!!

kredit kepada:
alang.fena.angah.mirul.eisya.umie.miza.ekin.atul.shara.ima.sue.jiak.ammi
syiza.ema.zharif.fezal.zamri.victor.cbee.weiruh.leayean.christine.pnMizhanim.asmah
bobo.sal.ainol.ziela.nik.sheda.diela.wani.kawan2FACEbook.kawan2Frienster.ymBuddy
sape2JelA.xlupeJugeKeremBaskeleHEhEHE.


-->cik arie tidur pukul 4 pagi siapkan tesis dan bangun awal utk pergi temuduga..uhu


4 yg kasi komen:

~nEeYsA~ said...

waa...happy birthday 2 u!
wish all da bez in wuteva u do in ur life!

Muhammad said...

errr
sebab beskot saya dah matang
dah 34 tahun umurnya

beskot awak ,,,budak lagi kot
baru lepas tadika
tu yg cinonet jerk
huhuhuhuhu
:P

cik arie said...

tetiba nak mkn beskot raye plak..cam beskot dam aji ke..
mintak mak buat besa2=P
hee

mOhawK said...

Btol2, teringt dolu2 buat biskut dam besar kemain! Bole men dam aji=p Muhehe=p Hepi Besday! (Wish 2nd time=p)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...